Friday, November 10, 2006

outch!


outch!, originally uploaded by MadeWithLove.

Going through one of my brother Pedro's notebook of drawings I couldn't help but take a few shots. He's one of my favorite artists! He's 11. I love how creative he is and how much detail he can put in each drawing. I love when he sits beside me to tell me all the stories he imagined behind the drawings! Maybe one day we'll get together and make a children's book... :)

Ao passear por um dos cadernos de desenhos do meu mano Pedro, não pude deixar de tirar umas fotos. Ele é um dos meus artistas favoritos! Tem 11 anos. Amo a forma como ele é creativo e a quantidade de detalhes em cada desenho. Amo quando ele se senta ao pé de mim com vontade de contar todas as histórias por detrás de cada desenho. Quem sabe se um dia não fazemos uma parceria e lançamos um livro para crianças... :)

No comments: